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Tonto

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IntroductionIntroduction

Thirty percent of the world's food crops are discarded during the harvest stage. These fruits and vegetables are not different in taste and nutrition, but just ugly. Tonto is an ugly fruit ice cream shop made by using only ugly fruits. I will emphasize that it is an ugly but pesticide-free organic fruit, and it is a locally harvested fruit. It's going to be much cheaper because this is cast off fruit that will be supplied directly by farmers. Based on that, I produced fruit monster characters, logos, packages, and so on. 세계 음식들 중에 30%는 생산과정에서 버려집니다. 영양면에서 뒤쳐지지 않지만 단지 못생겼다는 이유로 말이죠. 톤토는 그런 못생긴 과일을 이용해 만드는 아이스크림 가게입니다. 못생겼지만, 농약을 쓰지 않은 유기농 과일과 지역생산물을 사용한 다는 것, 농부에게 직접 공급을 받는 것을 강조했습니다. 그것을 기반으로 과일 몬스터 캐릭터와, 로고, 패키지 등을 제작하였습니다.

  • Work period Work period 작업기간 Feb.2014
  • Contribution Contribution 참여도 Design 100%
  • Program for use Program for use 사용프로그램 Photoshop, Illustrator
  • Tag Tag 키워드 Branding
Tonto
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